972-732755750+
1-800-333-188

עלי שלכת

הוצאת תעודת פטירה

עוד מאמרים:

מצבות, עלי שלכת, ארון קבורה שריפת גופות, קבורה אזרחית

קבורה אזרחית בישראל ב-2024

המוות כידוע, הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, ועם מותו של אדם אהוב מתעוררת השאלה – כיצד ירצה להיקבר? בישראל, לצד קבורת ההלכה היהודית, קיימת אופציה

בית עלמין אלטרנטיבי

בתי הקברות שימשו קרקע למקום המנוחה האחרון של יקירינו. עם זאת, הרעיון של בית קברותמנוחה אלטרנטיבית – מה כל הסיפור? מסורתי לא בהכרח מתיישב עם

עלי שלכת, שריפת גופות, שריפה, קבורה אזרחית, מעמדי פרידה

עלי שלכת

עלי שלכת הינה בית לוויות מודרני העוסק בקבורה אזרחית, שריפת גופות, טקסי לוויה ואזכרה, מפעלי הנצחה, אדמיניסטרציה וטיפול בירוקרטי, יעוץ בתחומים שונים ושירותים נלווים נוספים.

בקשה לתעודת פטירה, עלי שלכת, שריפה, קבורה אזרחית, מעמדי פרידה, שריפת גופות

בקשה לתעודת פטירה

הגשת בקשה לתעודת פטירה היא תהליך חשוב העוקב אחר האירוע המצער של פטירתו של אדם. מסמך משפטי זה משמש כהוכחה רשמית למותו של אדם ונדרש

שיתוף:

הודעת פטירה, אותה מקבלים לידיהם בני משפחתו או קרוביו של המנוח, היא למעשה מסמך מטעם בית החולים ובאישור רופא הקבוע את מותו של האדם. תעודת פטירה ניתן להנפיק אך ורק עבור אנשים שנפטרו בארץ, והיא מונפקת בשלושה העתקים. יש להבדיל בין הודעת פטירה המונפקת על ידי הרופא הקובע את מותו של המנוח ובין תעודת פטירה המונפקת על ידי משרד הפנים.

הודעת הפטירה אותה קיבלו קרובי משפחתו של המנוח מבית החולים, היא למעשה מסמך שמטרתו לבצע פנייה מסודרת ללשכות משרד הבריאות לצרכי הנפקת רישיון קבורה, וזאת כחלק בלתי נפרד מפעולות סידורי קבורה המונהגים במדינת ישראל. שירות הנפקת הודעת פטירה הינו שירות המוענק על ידי בתי החולים ללא עלות כספית או תשלומי אגרה למיניהם.

הודעת פטירה משמשת לצרכי הסדרי הלוויה והקבורה, ולצורך הנפקת תעודת פטירה רשמית, המיועדת בין היתר לצרכי הסדרה וניהול של כספיו ונכסיו של הנפטר, נדרשים בני המשפחה לפנות אל משרד הפנים לצרכי הנפקת תעודת הפטירההרשמית.

הוצאת תעודת הפטירה הרשמית מתאפשרת לאחר שמועד פטירתו של המנוח עודכן במרשם האוכלוסין.

אנחנו ב-"עלי שלכת", עוסקים בכל הקשור למתן שירותי קבורה וסיוע למשפחות המנוח. כחלק בלתי נפרד מהשירותים המקצועיים שלנו, אנו מבצעים עבור בני המשפחה את כל הליכי הבירוקרטיה הנלווים לפטירתו של אדם מן העולם, לרבות,הוצאת תעודת פטירה רשמית, הנפקת רשיון קבורה, סידורי קבורה וניהול טקסי לוויה.

בנוסף, אנחנו ב-"עלי שלכת", מעמידים לרשות בני המשפחה, מגוון נרחב של סידורי קבורה אזרחיים, המנהלים בבתי העלמין האזרחיים המופעלים על ידינו בכל רחבי הארץ. בין יתר השירותים המוצעים לכם על ידי "עלי שלכת", תוכלו למצוא:

מתן סיוע בכל הקשור להסדרי קבורה אזרחית, סידורי קבורה וכו.

טיפול בכל הנושאים הבירוקרטים בנוגע לרצונכם להיקבר קבורה חילונית

מתן סיוע בכל הקשור להעמדת טקס לוויה חילוני- אזרחי

אפשרות להנחיית טקסי הלוויה האזרחיים על ידי עורכי טקסים שהוכשרו לכך

סיוע בכתיבת דברי הספד אישיים

ועוד.

או

השאירו פרטים:

קטלוג עד לביתכם!

הקטלוג המקיף והמלא של עלי שלכת עם כל התשובות לשאלות שלכם בכל מה שקשור לקבורה האזרחית בישראל

זיכרונות של הלב

מה זה אבל?
איך מסבירים מוות?

איך מכילים תחושת אובדן? מה עושים כשרוצים לבכות? איך להכיל בדידות וגעגוע? איך מתמודדים עם עצבות, ייאוש או כעס? ספר ילדים חדש נותן את המענה המקיף ביותר לשאלות, מחשבות ומכאובים המלווים ילדים בעת פטירה של אדם קרוב.