972-732755750+
1-800-333-188

עלי שלכת

ספרי ביוגרפיה ומתכונים

עלי כותרת הנה בית ההוצאה לאור מחברת עלי שלכת המתמחה בהפקה ואספקה של ספרי זיכרון, ספרי הנצחה, ספרי חיים, ספרי ביוגרפיה ועוד.

"אין זיכרון שהזמן לא מוחק" כתב סרוואנטס בספרו "דון קישוט".

הנצחה היא חלק מאוד חשוב בחיינו, הן הפרטיים והן בתרבות הישראלית. ניתן לראות זאת באנדרטאות הרבות הפרוסות לאורך ארצנו היפה וברצון העז של אנשים רבים, להקים מפעלי הנצחה שונים בדמות טורנירים, פעילויות שונות ועוד. כל זאת, לא בכדי. הנצחה היא חלק מהתהליך הפסיכולוגי של האבלות וזהו צורך אנושי בסיסי. אדם שהיה יקר לליבנו ראוי שיונצח בדרכו.

ישנם סוגי ספרים רבים אשר ניתן להוציא לאור: ספרי ביוגרפיה, ספרי הנצחה, ספרי זיכרון, אלבומים לתיעוד אמנות ותחביבים, ספרי בישול, ספרי חברה ועוד.

הפקת ספר אישי ומכובד, מכל סוג שהוא אינו דבר של מה בכך. ספר שכזה מצריך כתיבה מקצועית, תיעוד, עריכה והדפסה של סיפור חייכם או של משפחתכם, כספר אישי ומרשים, שיישאר כנכס משפחתי לדורות הבאים. לצורך ההכנה ילווה אתכם תחקירן של "עלי שלכת", יתחקר ויקשיב, יצלם ויאסוף, יכתוב ויערוך תמונות וחומרים נוספים. התכנים עוברים עריכה לשונית וגרפית מקצועית, ובסיומו של תהליך מודפס הספר ונכרך בבית דפוס. ניתן לבחור כריכות וגדלים שונים, וכן לבחור כל כמות עותקים רצויה.

 

שאלות מכינות לפגישה:

  1. איזה סוג ספר היית רוצה?
  2. בכמה העתקים היית מעוניין?
  3. מי הוא קהל היעד שלך לספר שלך?

 

אתם מוזמנים לפנות אלינו בטלפון 1-800-333-188 או להשאיר פרטים ונציגנו יחזרו אליכם לתיאום פגישה ללא התחייבות במקום ובזמן הנוחים לכם

בנוסף לכך, אנו מפיקים ספרים לחברות, הן להנצחת עובדים והן למתנות חברה בכל נושא אחר

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע על ספרי ביוגרפיה ומתכונים

או

השאירו פרטים:

קטלוג עד לביתכם!

הקטלוג המקיף והמלא של עלי שלכת עם כל התשובות לשאלות שלכם בכל מה שקשור לקבורה האזרחית בישראל

זיכרונות של הלב

מה זה אבל?
איך מסבירים מוות?

איך מכילים תחושת אובדן? מה עושים כשרוצים לבכות? איך להכיל בדידות וגעגוע? איך מתמודדים עם עצבות, ייאוש או כעס? ספר ילדים חדש נותן את המענה המקיף ביותר לשאלות, מחשבות ומכאובים המלווים ילדים בעת פטירה של אדם קרוב.