972-732755750+
1-800-333-188

עלי שלכת

קבורה אזרחית – קבורה חילונית

קבורה אזרחית (הידועה גם בכינויה קבורה חילונית) מציעה הזדמנות נאותה ואחרונה להיפרד מן החיים באמירה ובאופן הקרובים ביותר לאורח החיים ולהשקפת עולמו של האדם. בכך אנו מכבדים את הנפטר, את בני משפחתו ואת חבריו הקרובים.

טקס הלוויה המלווה את הקבורה האזרחית מאפשר לבני האדם לחלוק את רגשותיהם העמוקים ביותר, בתהליך שבמרכזו נמצאים אתה ויקיריך. לדרך בה תבחרו לקיים את הקבורה האזרחית ואת טקס הלוויה האישי שלכם השפעה רבה עליכם ועל יקיריכם הנוכחים, וכך גם תיחרט בזיכרונכם לעד.

הקבורה האזרחית וטקס הלוויה הינם אמירת שלום בדרך שלכם, הסוגרת מעגל חיים בצורה מכובדת. אמירת שלום זו מאפשרת לכם להמשיך בחיים, בתחושה כי נפרדתם כראוי מיקירכם, באופן המשקף את חייו וחיי יקיריו. מכאן נובעת החשיבות הרבה בקיום קבורה אזרחית וטקס לוויה מכובדים, המותאמים לכם אישית.

עלי שלכת דואגת לכל סידורי הקבורה האזרחית, מסייעת בבחירת ובהתאמת אופי וצורת הקבורה האזרחית, מלווה ומנחה אתכם בבניית טקס הלוויה שלכם על כל פרטיו, ודואגת לטפל בכל הנושאים הטכניים והבירוקרטיים השונים, במקצועיות ותוך גילוי רגישות.

באופן זה, בו אנו מטפלים בכל סידורי הקבורה האזרחית וטקס הלוויה, אנו מאפשרים לכם להתמקד בנושא החשוב מכל בעת זו – התמודדות עם אבלכם.

לפרטים נוספים או להזמנת השירות התקשר 1-800-333-188 או מלא פרטים בטופס למטה ונציגנו יחזרו אליך בהקדם.

מלאו פרטים ונחזור אליכם עם מידע על קבורה אזרחית – קבורה חילונית

מגוון שירותים נוספים

או

השאירו פרטים:

קטלוג עד לביתכם!

הקטלוג המקיף והמלא של עלי שלכת עם כל התשובות לשאלות שלכם בכל מה שקשור לקבורה האזרחית בישראל

זיכרונות של הלב

מה זה אבל?
איך מסבירים מוות?

איך מכילים תחושת אובדן? מה עושים כשרוצים לבכות? איך להכיל בדידות וגעגוע? איך מתמודדים עם עצבות, ייאוש או כעס? ספר ילדים חדש נותן את המענה המקיף ביותר לשאלות, מחשבות ומכאובים המלווים ילדים בעת פטירה של אדם קרוב.