972-732755750+
1-800-333-188

עלי שלכת

מה זה קבורה חילונית?

עוד מאמרים:

מצבות, עלי שלכת, ארון קבורה שריפת גופות, קבורה אזרחית

קבורה אזרחית בישראל ב-2024

המוות כידוע, הוא חלק בלתי נפרד מהחיים, ועם מותו של אדם אהוב מתעוררת השאלה – כיצד ירצה להיקבר? בישראל, לצד קבורת ההלכה היהודית, קיימת אופציה

בית עלמין אלטרנטיבי

בתי הקברות שימשו קרקע למקום המנוחה האחרון של יקירינו. עם זאת, הרעיון של בית קברותמנוחה אלטרנטיבית – מה כל הסיפור? מסורתי לא בהכרח מתיישב עם

עלי שלכת, שריפת גופות, שריפה, קבורה אזרחית, מעמדי פרידה

עלי שלכת

עלי שלכת הינה בית לוויות מודרני העוסק בקבורה אזרחית, שריפת גופות, טקסי לוויה ואזכרה, מפעלי הנצחה, אדמיניסטרציה וטיפול בירוקרטי, יעוץ בתחומים שונים ושירותים נלווים נוספים.

בקשה לתעודת פטירה, עלי שלכת, שריפה, קבורה אזרחית, מעמדי פרידה, שריפת גופות

בקשה לתעודת פטירה

הגשת בקשה לתעודת פטירה היא תהליך חשוב העוקב אחר האירוע המצער של פטירתו של אדם. מסמך משפטי זה משמש כהוכחה רשמית למותו של אדם ונדרש

שיתוף:

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים נחשפים למושג קבורה חילונית, וזאת בשל הסיבה שברחבי הארץ מתקיימים יותר ויותר טקסי קבורה חילוניים הידועים גם בשם קבורה אזרחית או קבורה אלטרנטיבית. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מידע כללי אודות שירותי הקבורה החילונית.

קבורה אזרחית – חילונית, היא למעשה הליך קבורה המיועד לאזרחים ישראליים חסרי דת, או לחילופין, לישראליים – יהודים, אשר לאורך כל ימות חייהם ניהלו אורח חיים חילוני – אזרחי, ולכן אין כל סיבה שהם יסיימו את חייהם על פי תכתיבי הקבורה הדתית המונהגת בישראל.

קבורה חילונית – כיצד והיכן?

הליך הקבורה החילונית מתאפשר באמצעות בתי לווית ובתי עלמין חילוניים הפרושים ברחבי הארץ. בשנת 1996, חוקקה כנסת ישראל חוק המחייב בבניית בית עלמין חדש או בהרחבת בית עלמין קיים להכשיר מתחמים לצרכי קבורה חילונית. כיום, תוכלו למצוא יותר ויותר מתחמי קבורה המיועדים לקבורה החילונית – אזרחית.

הליך הקבורה החילונית, בניגוד לדעת הרווחת, איננו חייב לנוגד או לסותר את הליך הקבורה הדתית, ולמעשה בכל הליך קבורה חילוני, ניתן לשלב סממנים יהודיים – דתיים במסגרת קיום הטקס. מצד שני, הליך קבורה חילוני מאפשר לבני משפחתו של הנפטר לקיים טקס מכובד הסוגר את מעגלי החיים של המנוח לפי רצונו, וכל זאת במסגרת קיום טקס חילונימותאם להשקפת עולמו של המנוח.

קבורה חילונית עם עלי שלכת

עלי שלכת הינה חברה המתמחה בארגון, תכנון וסידורי קבורה חילונית – אזרחית או דתית . חברה זו מתמחה בביצוע טקסי לוויה אזרחיים, טיפול מקצועי ומהיר בכל הנושאים הטכניים והביורוקרטיים הנלווים להליך הקבורה בישראל, התאמת אופי טקס הלוויה לרצון בני המשפחה ועוד.

במסגרת מתן השירותים המקצועיים של "עלי שלכת" לתכנון טקסי לוויה, החברה בונה עם משפחתו של הנפטר, "תיק טקס", המרכז בתוכו את כל מאפיני הטקס על כלל היבטיו השונים והמורכבים כאחד. הליך כתיבת התכנים נערך על ידי כותבי טקסטים מקצועיים ומוסמכים, בעלי ידע מקצועי במגוון נושאי תרבות וביהדות ובצרכי הקבורה השונים. כמו כן, כותבי הטקסטים של חברת "עלי שלכת", הינם אנשי רוח המעורים בתרבות הישראלית. הליך עריכת הטקסים מתבצע באופן מקצועי ומוקפד, ובשיתוף פעולה מלא עם בני משפחתו וקרוביו של הנפטר.

או

השאירו פרטים:

קטלוג עד לביתכם!

הקטלוג המקיף והמלא של עלי שלכת עם כל התשובות לשאלות שלכם בכל מה שקשור לקבורה האזרחית בישראל

זיכרונות של הלב

מה זה אבל?
איך מסבירים מוות?

איך מכילים תחושת אובדן? מה עושים כשרוצים לבכות? איך להכיל בדידות וגעגוע? איך מתמודדים עם עצבות, ייאוש או כעס? ספר ילדים חדש נותן את המענה המקיף ביותר לשאלות, מחשבות ומכאובים המלווים ילדים בעת פטירה של אדם קרוב.